Relationer

Gode relationer mellem mennesker skaber stærke organisationer. Her kan du få værktøjer til at styrke samarbejdet mellem dig og dine medarbejdere.

Illustrationen herunder viser, hvordan mennesker er bundet sammen af forskellige typer af relationer. Relationer kan være:

  • Leder <> Medarbejder
  • Medarbejder <> Medarbejder
  • Leverandør <> Kunde

Hertil kommer selvfølgelig tætte relationer mellem familiemedlemmer og små tilfældige møder i hverdagen.

Når du evner at møde andre mennesker fordomsfrit, tillidsfuldt og uden forbehold, kan der ske underværker. Lyder nemt – men er svært.

samarbejde

Sådan kan du bruge Christian Jensen

Kontakt mig og fortæl om dine udfordringer med samarbejde – så finder vi den løsning, der passer bedst til dig og din virksomhed:

  • Foredrag om samarbejde.
  • Kursusdag med udgangspunkt i temaet skræddersyet til egne problemstillinger.
  • Længerevarende forløb med konkret træning i virksomheden.

Tlf. 29 93 19 04
christian@konsulentcj.dk

Få gratis e-bog
Klik her og hent dit eksemplar af min e-bog om ledelse, samarbejde og personlig udvikling: Er alle med?